The Oklahoma City Thunder did their thing, handed James Harden and the Rockets a beautiful loss. The fans of the Rockets are on the edge. Houston, there is a problem. Thanks Melo, for all of your hard work in helping the Thunder win tonight. The Houston fans noticed that, too. Enjoy yet another great meltdown!

  • Beat the Thunders!
  • This the game Harden/CP3/Melo all show up!
  • I’d like to see a 40-pt game from Melo here.
  • I hate OKC
  • It seems Westbrook will be out tomorrow. Hoe we can have a big CP3 game and a revenge game for Melo.
  • Rockets win a boring game.
  • Guys if you lose against this team…i mean, OKC sucks imo….
  • OKC without Russ won’t have enough scoring…4 game win streak on deck
  • Melo gonna make OKC regret not wanting him.
  • Adam’s will abuse everyone on that switch
  • Rockets need to play better.
  • Harden on the Game of Thrones dude doesn’t seem like a good match-up.
  • So I guess Ferguson will be the scrub to go off tonight
  • OKC of course from worst to first in 3’s once they play us.
  • Lol Melo
  • Terrible quarter! Rockets look like trash so far
  • CP3 has fallen off a cliff paul
  • Bench is ****ing trash
  • Only down 10 after the 1st, could be worse.
  • Same story … harden sits offense goes to hell
  • f***ing okc is on a back to back and we had a long 2 days rest….
  • Melo…
  • Fatty Felton with garbage shots
  • Paul should earn the same money as Melo
  • Yall gonna box out or nah?
  • Thunder scoring at will on us. With no Westbrook
  • Melo Paul where are you tonight?
  • Melo has got to be a -20
  • Adams looks like a superstar without Westbrook.
  • washed melo
  • Take Carmelo out
  • with a gun
  • 0 points, 1 TO, 3 assists, 1 rebound, one half, 40 million dollars
  • I sure wish Carmelo could step up in his first game back in OKC.
  • LOL Paul George is killing a team with Paul and Harden.
  • PG embarrassing the rockets
  • Carmelo -15. Worst on the floor.
  • Down 12 points to a team without Westbrook
  • Paul is impacting the game the other way but the scoring has to be there.
  • Thunder have no offense, too bad bad we have no defense lol (and no offense either for now)
  • Melo is useless out there. 1st half showed why okc got rid of him
  • CP3 is done.
  • I’m getting real sick and tired of this Chris Paul disappearing act.
  • We’re missing Eric Gordon a lot right now
  • Welcome to Rockets, CP0.
  • Trade has to be coming very soon. This team is just really bad.
  • What is up with all the s***ty passes
  • Pains me to say this but Chris Paul looks washed up…
  • OMG who broke CP3?
  • how do the rockets get out of cp3’s contract? is lebron still interested?
  • Even the OKC mascot fans are bored.
  • I’m turning this off.
  • We are the OKC of last year, this year. This sucks.
  • Melo’s “triumphant return” isn’t really going according to plan
  • Adams is bullying clint
  • and sad clint b****ed all summer like a millennial p**** because he wasn’t getting steven adams money
  • How were scoring like 120ppg first few games and now cant even score 60 in 3Qs?
  • I’m offended by this game
  • Westbrick is such an annoying douchebag.
  • My God this is an inferior product.
  • Rockets missed their chance last year. Oh well
  • Lmao at Felton tripping all over the place and still looking like valid positioning.
  • cp3 and melo suck so bad
  • I’m done, not worth it
  • Melo 0 pts or what in 3 quarters. 0-8?
  • lol @ people in here talking smack over the summer saying that this team is even better than last year’s and a serious threat to Warriors.
  • Can’t believe what I’m watching
  • The Thunders are playing bad, but we are even worse.
  • Man who ****ing knew CP3 would be in decline this soon? Man ****ing 40 million a season for the next 4 years….
  • Melo is super trash tonight
  • Tonight? lol
  • The Melo curse is real.
  • Raymond Felton is officially outplaying CP3 … what is the world coming to
  • What are Thunder fans thinking now, after watching Melo trash playing?
  • Thunder didn’t even play well, Rockets just played like pure trash..
  • Probably should save Carmelo from himself. Sit him.
  • Disgraceful! Absolutely embarrassing.
  • We are now 4-6 with Fat Melo 0 for 11(goal tend don’t count)
  • just attack melo you get a free layup
  • we gave Capela 90 million to miss dunks and not grab rebounds LOL
  • BRING IN MELO for clean up on AISLE 8 0 for 11 and rest the starters
  • I wish we could score
  • We got FAT RAY FELTON going off
  • I have tickets for Thursday and I don’t wanna go anymore
  • Westbrook made Melo shoot 1-11 again.
  • beware of contract year players on freshly signed deals.
  • Steven Adams > sum of the Houston Rockets frontcourt
  • Why is Melo happy and smiling after going 0 for 11, team get destroyed, can’t score more than 80 points?
  • We held em under 100!
  • Who cares less about winning Dwight or Melo?
  • Melo really showed his old team
  • My NBA LP payment went thru today… *hangs head*
  • Well, looked forward to this game all day for nothing.
  • this is going to be a long long season.

We invite you to follow Thunder Digest on Twitter and like Thunder Digest on Facebook. Don't forget to subsribe on Youtube! Our Podcast is on iTunes and on Stitcher. We also have a Thunder Digest Instagram account if you love fun Thunder photography!

Related Articles

About author View all posts Author website

Chuck Chaney

Founder & Editor-in-Chief.
Member of the Professional Basketball Writers Association.